I LEA Ejendomspartner er ejendomsadministration en tillidssag

Som ejendomsejer, investor eller asset manager har du brug for en kvalitetsbevidst og proaktiv sparringspartner, der er tæt på dig og dine ejendomme.

Den personlige relation er en vigtig værdi for os, og derfor får hver kunde et fast team bestående af en kundechef, administrator og controller. Kundechefen er jeres “one point of contact” og er bl.a. ansvarlig for:

  • Levering af aftalte ydelser
  • Planlægning af rapporteringsmøder og -format
  • Løbende dialog og evaluering
  • Udarbejdelse af årshjul for de aftalte ydelser

Administrator og controller har ansvaret for den daglige drift, og i samarbejde konverteres ejendomsdata til brugbar rapportering.

I LEA Ejendomspartner har vores kerneydelse – en grundig og effektiv ejendomsadministration – stor vigtighed, fordi vi ved, at det er fundamentet for optimering af ejendommenes drift og værdiansættelse. Derfor har vi stort fokus på at kvalitetssikre grundstenene i dagligdagen samtidig med, at vi sikrer den løbende drift gennem processer, hvor fejl minimeres. Dette sker bl.a. ved at have fire øjne på gennem mange af vores processer.

I LEA Ejendomspartner er ejendomsadministration en tillidssag, og derfor vil du opleve en engageret og ærlig tilgang til dine ejendomme. Med andre ord er vi din ejendomspartner.